پژوهش حاضر با هدف ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا در دانشگاه رازی انجام گرفت. پژوهش با رویکرد کیفی و با روش پژوهش نظریه بنیانی انجام گردید. جامعه مورد مطالعه شامل مدرسین و دانشجویان خبره در گروه کارآفرینی دانشگاه رازی کرمانشاه بودند که مشارکتکنندگان بهصورت هدفمند انتخاب شدند. در پژوهش حاضر از طریق مصاحبه با 22 نفر اشباع دادهها حاصل گردید. دادهها با روش کدگذاری سه مرحلهای تجزیهوتحلیل شدند. در مرحله کدگذاری باز تعداد 72 مفهوم و در کدگذاری محوری 16 مقوله و در نهایت در مرحله کدگذاری انتخابی مدل پارادایمیک تدوین و ارائه گردید. بر اساس نتایج، از عوامل مؤثر بر توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دانشگاه در دوران پساکرونا بهبود عوامل فنی و زیرساختی و توسعه مهارتها بهعنوان یک پیشنیاز مطرح گردید. در این راستا توسعه زیرساختهای فنی و زیربنایی از طریق تأمین و تخصیص سرمایه و بودجه لازم و بهبود مهارتهای کلیه دستاندرکاران از طریق برگزاری کلاسهای آموزشی پیشنهاد میگردد.
کاظمی اسکری, فاطمه, & ده یادگاری, سعید. (1402). ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی). آموزش و مدیریت کارآفرینی, 2(3), 106-91. doi: 10.22126/eme.2023.9985.1071
MLA
فاطمه کاظمی اسکری; سعید ده یادگاری. "ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی)". آموزش و مدیریت کارآفرینی, 2, 3, 1402, 106-91. doi: 10.22126/eme.2023.9985.1071
HARVARD
کاظمی اسکری, فاطمه, ده یادگاری, سعید. (1402). 'ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی)', آموزش و مدیریت کارآفرینی, 2(3), pp. 106-91. doi: 10.22126/eme.2023.9985.1071
VANCOUVER
کاظمی اسکری, فاطمه, ده یادگاری, سعید. ارائه مدل پارادایمیک برای توسعه آموزش مجازی کارآفرینی در دوران پساکرونا (مورد مطالعه: دانشگاه رازی). آموزش و مدیریت کارآفرینی, 1402; 2(3): 106-91. doi: 10.22126/eme.2023.9985.1071