دوره و شماره: دوره 3، شماره 4 - شماره پیاپی 9، اسفند 1403، صفحه 1-120 
عوامل مؤثر بر گرایش کارآفرینانه مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در میان دختران دانشجو

صفحه 21-40

10.22126/eme.2025.11819.1147

سعید ده یادگاری؛ محمدمهدی پورسعید؛ آرمان نثاری؛ افسانه اشرف زاده افشار


بررسی تأثیر آموزش کارآفرینی بر بهبود رفتار کارآفرینانه دانشجویان

صفحه 41-60

10.22126/eme.2025.11751.1143

ابوالقاسم عربیون؛ طیبه نیک رفتار؛ محمد بنی عامریان؛ محمد حمید ملائی